EPS 708: Common Rail vizsgálópad az új nagynyomású dízel rendszerekhez
A befecskendezési nyomások, amelyekkel a modern Common Rail dízelmotorok működnek, az elmúlt években folyamatosan nőttek.
A 2000 bar manapság már mindennapos, a tendencia pedig további növekedés
Vizsgálat 2200 bar-igRail 2500 bar-ra méretezve
Jövőbeli Rail-alkatrészekkel bővíthető
- Pontos és kényelmes
- Elektronikus mennyiségmérés
- Elektronikus nyomásszabályzás
- Egyszerű szivattyú felszerelés meghajtó kuplung védőburkolat nélkül
- Környezetbarát - a beépített hűtőrendszer a műhely vízfelhasználásának csökkentésére (vízhűtés külön rendelhető)
- Biztonságos - a védőtető felnyitásakor automatikus motorleállás
- A védőtető véd az esetlegesen elszabaduló alkatrészektől
- Hatékony - a szervizintervallumok kényelmes elektronikus felügyelete és kijelzése (pl. vizsgálóolaj-csere)jelzi a szükséges szűrőcserét
A Bosch EPS 708 dízel vizsgálópadja, melyet a cég kifejezetten a Common-Rail szivattyúk és injektorok számára készített, ennek megfelelően 2200 bar nyomásig teszi lehetővé a rendszer vizsgálatát. Az új fejlesztésű Rail egészen 2500 bar-ig használható, ezzel a vizsgálópad a dízeltechnika jövőben várható újdonságaihoz is megfelelő alapot képvisel.
Környezetbarát és gazdaságos
- Elektronikus mennyiségmérés a Common-Rail alkotó elemek gazdaságos vizsgálatához
- Elektronikusnyomásszabályzás a szivattyúkhoz és a kenőanyag-ellátáshoz
- Egyszerű szivattyú felszerelés, mivel nincs szükség meghajtó-kuplung védőburkolatraIntegrált hűtőrendszer csökkenti a műhely vízfelhasználását
Még több biztonság és szolgáltatás
A készülék számos részlete gondoskodik a mindennapi biztonságról és karbantartásmentes működésről.
- Robusztus készülékfedél az esetlegesen elszabaduló alkatrészek ellen, felnyitásával a motor azonnal leáll
A szükséges szervizelési intervallumokról jól látható, elektronikus megjelenítésű értesítést kapunk
Előnyök a műhely számára:
- Vizsgálat 2200 bar-igRail 2500 bar-ra méretezve
- Jövőbeli Rail-alkatrészekkel bővíthető
- Elektronikus mennyiségmérés
- Elektronikus nyomásszabályzás
- Egyszerű szivattyú felszerelés meghajtó kuplung védőburkolat nélkül beépített hűtőrendszer a műhely felhasználásának csökkentésére (vízhűtés külön rendelhető)
- A védőtető felnyitásakor automatikus motorleállás
- A védőtető véd az esetlegesen elszabaduló alkatrészektől
- A szervizintervallumok kényelmes elektronikus felügyelete és kijelzése (pl. vizsgálóolaj-csere)
- Az öndiagnosztika jelzi a szükséges szűrőcserét